sreda, 14. avgust 2013

Piki ima novo lastnico :)


Najlepša hvala vsem za sodelovanje pri iskanju nove lastnice prikupnega Pikija.

Žrebala sem s pomočjo "true random number generator -ja" in...



Prosim, da se nagrajenka oglasi na mail: info.suzi@gmail.com, da bo Piki našel pot domov.

 Čestitam :)

,

4 komentarji:

  1. Čestitke ponosni lastnici!!!! Pikiju pa same luštne dogodivščine!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja... čestitke novi lastnici, ki mi je po mailu poslala samo z rdečo napisane podatke in nič drugega. Vsaj lep pozdrav...ali pa kaj takega bi bilo lepo?!

    OdgovoriIzbriši
  3. Pravkar sem prebrala članek o tebi v Delu. Sem te spet malce bolj spoznala. Čestitke zanj! Si zaslužiš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Simona :) Jaz komaj čakam, da Klemen pride z službe in mi prinese časopis :)

      Izbriši