petek, 19. april 2013

žrebanje (giveaway)


  Ekola, pa smo prišli do žrebanja...

...ta teden sicer ni bil  preveč produktiven, saj sem zbolela in počasi, 
počasi se stanje izboljšuje (sem pa dobila dobro lekcijo glede prepiha).
Zaradi krasnega počutja se v nedeljo nisem mogla udeležiti sejma FairArt, 
tako da najlepša hvala ♥ Neži, ki se je ubadala tudi z mojimi izdelki...
...big hug for you :)

No, pa se vrnimo nazaj na giveaway... barve ki so dobile največ glasov so:
rumena, vijolična, zelena, oranžna in roza :)

Hvala vsem, ki ste sodelovali ampak saj veste, 
srečnica je lahko le ena in to je...


Čestitam :)


.

5 komentarjev:

  1. Čestitke nagrajenki!
    Tebi pa sporočam, da sem te nominirala za Liebster award. Poglej na moj blog... :)
    http://urska-ustvarja.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Katarina,čestitke!
    Tebi, Suzi, pa... samo,da gre na bolje... Prijeten dan!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja pa iiiiiiiiiii <3

    Ta teden sem bila malo na blogu in se šele po mini prijaznem opomniku od Suzi ugotovila, da sem nagrajenka.

    HVALAAAAAAAA <3

    OdgovoriIzbriši