torek, 6. november 2012

Lintu Nakit ♥ 100% Suzi






100% veselaaaa !!!  Prvi skupni izdelki - broškice, ki sva jih ustvarili skupaj z Lintu :)

Jaz sem naslikala male prisrčne ilustracije, Lintu pa jih je v svojem stilu lično zapakirala med stekelca in dodala še sponko za broško. 

 Na ta izdelek sem zelo, zeloo, zelooooo ponosna ♥















♥ broško menjava za 25€

♥ naročila: lintu.nakit@gmail.com



4 komentarji:

  1. O, Suzi, saj si lahko ponosna! Zelo všečne!!! In odločitev težka:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Sabina :) Res kar skačem od veselja :) Hi, hi...še sama ne vem, katero bi imela :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau! Tole pa je res nekaj na kar si lahko zelo ponosna, ker res zgledajo fantastično!!!! Tudi jaz bi se težko odločila katera je lepša, ampak tile tvoji ptički so res tako simpatični. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Hi, hi, hvala moji najbolj zvesti komentatorki :) Vaju bo treba s kakim darilcem pocrkljat :)

    OdgovoriIzbriši