sreda, 30. maj 2012

žrebanje giveaway


Ne, nisem pozabila na žrebanje :) ,vendar
se včasih dnevi odvijajo drugače, kot bi si želeli in potem se malo razstaviš, da zopet poiščeš tisto veselo bistvo, ki te žene naprej.
No, dosti filozofiranja... srečna dobitnica broške je:




Urška čestitam, vsem ostalim pa velik HVALA za komentarčke na blogu in fb-ju :)





6 komentarjev:

  1. Suzi, po dežju vedno posije sonček! In če imaš srečo, ugledaš še mavrico. Ujemi jo zase!
    Urška, ponosna lastnica, čestitke!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Urška, čestitke! Broška je res krasna. Jaz sem svojo dobila za rd, zato prav namenoma nisem sodelovala v žrebanju, ker sem jo privoščila še kateri drugi. :) Suzi, tebi pa pošiljam en objem. Upam, da si že našla veselo bistvo. lp, Polona

    OdgovoriIzbriši
  3. Sabina hvala :) Pravijo, da po dežju še lepše rožice rastejo ;)
    Polona vračam objemček :) in jap, sem ga že našla :) Včasih je treba zadeve samo iz drugega zornega kota pogledat :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ooooooooooooooooooooooooo KAKO leo PRESENEČENJE!!! eNO sovico že imam, zdaj bom imela še punčko!!! Jupi, kako sem vesela!! Moj naslov pa itak že imaš ne?

    OdgovoriIzbriši
  5. :)) joj kako sem vesela, takega veselja :) Danes potuje k tebi :)

    OdgovoriIzbriši