nedelja, 6. november 2011

♥ motorista

In srečna izžrebanka je :)


Čestitam :)


Ker naročnici slika ni bila všeč, sem jo malo predelala in organiziram en giveaway :) Žrebanje bo potekalo danes do polnoči, sodelujete pa vsi, ki se pofočkate v komentarju, da bi želeli imeti tole slikico :)





Slika  ♥ motorista je bila narisana po naročilu in se mi zdi, da mi je prav super uspela...glede na to, da sem prvič slikala motor :)





k

6 komentarjev:

  1. Super uspela!!!!!
    Motor. Motorista. Muc. Vse na svojem mestu.
    Look good!

    OdgovoriIzbriši
  2. No, v takih okoliščinah se prepozna pravi talent... prvič si risala motor pa ti je tako krasno uspel...sploh pa je krasna cela slika. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. iiii, hvalaaaaa :)))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni se zdi slika enkratna! In verjela ali ne, tista ko ima tipček lase, je čist kot da bi naju povzela:) in to z rdečim motorjem in mačkom Oskarjem.

    OdgovoriIzbriši
  5. Verjamem, da je izžrebanki všeč!
    Pa tolk je dobra!!!!!

    OdgovoriIzbriši