torek, 16. avgust 2011

♥ g i v e a w a y ♥

Ker sem ustvarila nove študentske koledarčke je zopet na vrsti  
♥ g i v e a w a y ♥

Žrebanje bo potekalo do četrtka 18.8.11 do 12h. Sodelujete pa vsi, ki boste v komentarček napisali, kateri uporaben predmet bi lahko še potiskala s 100% Suzi ilustracijo.

(⚫◠ ◡ ◠⚫)


(⚫ ◠ ◡ ◠⚫)

Žrebanje poteka na blogu in fb strani :)



.

8 komentarjev:

  1. Velike tolste skodelice (take v katerih lahko umešaš banano, jogurt in med, vliješ dišečo bučkino juhico ali v katero nagrmadiš 6 zvrhanih žlic čokoldanega in limoninega sladoleda)..na vsako bi natisnila eno od tvojih prelestnih deklic in seveda mi srce ne bi dalo da kupim le eno;D

    Lepo pa bi pasale tudi na peskano kovinsko pudernico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj Matilda,to si pa tako lepo napisala, da sem kar lačna ratala :)...ideja je pa krasna! Uf, ta s pudernico bi bila tudi krasna...sem imela tudi sama v mislih, da bi bla kaka potiskana ˝labela˝ oz lip gloss... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit koledarček, tako da bom tudi jaz poskusila srečo. :) Najprej sem pomislila, da bi okrasila še navaden svinčnik, da bi bil komplet s koledarčkom še bolj dodelan. Ali pa platneno torbico ali vrečko. Ali pa plastično stekleničko za vodo. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hmmm, če še malce vizualiziram vidim tvoje dive tudi na zglancani pudernici ali pa na fini retro škatli (a la Laudree ali Benefit) polni dišečega pudra za dekolte in dušico:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Živa,krasna ideja tole s svinčniki :)

    Matilda,to bi bilo prekrasno :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni pa dopade Živina ideja za flaško prenašalko
    (in vem, da šteje le en post:D)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kaj pa Torbičke, takšne za sveščič in svinčnik. Da bi lahko ponosno razkazovali tvoje slikice na zunanji strani. Ali pa oblekice za okrasne blazine bi bile tudi lične.
    LP

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala za vse komentarčke :)

    Matilda...se strinjam s teboj :)

    Hrandica...okrasne blazine ...to bi bilo super :)

    OdgovoriIzbriši