četrtek, 21. julij 2011

sivka

 * tale lepotica pa diši na našem vrtu *




.


5 komentarjev:

  1. Ja, ok, meni pa je moja umrla. Pa tako lep lonec je imela (hja, ni vse v lepih loncih). Ta vikend ne grem čofotat, ker sem nadomestna hraniteljica 3 mucam...če prideš pod palme...sem tu;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh, moja pa ni tkole lepa :( Ampak enkrat bo, a ne :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Matilda, jaz jo imam posajeno na vrtu...sicer ni tako bujna kot na primorskem, vendar sem vseeno prijetno presenečena, kako lepo useva tudi v naših koncih.
    Jooj, male mucice...če ne bi imela že enega gavnarja doma, bi takoj kako posvojila. Nisem še 100% če pridem...natančneje bom vedela jutri in te obvestim, ker imamo tudi mi doma naraščaj in sicer 4 male kosmate pasje zverinice in je treba najt varuško ;)

    Sonja, saj veš za vsako stvar je potreben čas...naše so se tako lepo razbohotile po kakih 3 letih.

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, 4 zverinice...pripelji jih s seboj in jih spoznamo z Bruno, Gigi in Enđi, pa še mojo Bibo pripeljem in bomo imeli en Velik Cirkus:D

    OdgovoriIzbriši
  5. ha ha ha....to bi bilo pa zanimivo za vidt :) ....bom samo eno kosmatinko pripeljala ;)

    OdgovoriIzbriši