ponedeljek, 16. maj 2011

roza & vijolična



Tri meni zelo ljube roza & vijolične stvari :)



Simpatična broškica v obliki ježka, ki jo je izdelala Sovica oka






Prekrasna zapestnica , ki jo je izdelala Patsy







In čudovito mehak  Navihanček, ki sem ga prejela v nagradni igri pri


Če si ga kdo zaželi, je na voljo tukajle






.


4 komentarji:

  1. Ljuba Suzi, sovica se Ti vsa ganjena najlepše zahvaljuje ♥


    Patsy-kine Brsletke, zak♥♥♥n! :-) (O = ♥)


    Uživaj v objemu roza-vijolične.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovitke vijoličke! Lep trojec!

    OdgovoriIzbriši
  3. Same ljubke, srčkane stvari :) Fiino :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Piščanček...me veseli, če sem ti vsaj malo polepšala dan ;)

    Hrandica...hvala, tudi meni se zdijo prekrasni :)

    Špela...jap, take ljubke, srčkane stvari mi lepšajo dneve :)

    OdgovoriIzbriši