torek, 24. maj 2011

♥ g i v e a w a y ♥




Najprej hvala vsem za sodelovanje :) sem bila zelo - zelo vesela, ker se vas je toliko pofočkalo in sicer kar 55 (fb+blog) in zato sem se odločila, da bom podarila kar pet ogledalc :) Srečne dobitnice pa ste :
Saša Štravs Ana Bizjak Hrandica Katarina Sluga Minivanilli
Čestitam :)
Prosila bi vas, da mi naslove pošljete na moj mail in ogledalca bodo potovala domov :)








Zrcalce, zrcalce od Suzi povej,  katera imela bi ga najprej?  :)



Za vse tiste, ki ne boste sodelovale preko fb-ja...pa se le pofočkajte spodaj v komentarčkih. Vas bom ravno tako upoštevala pri žrebanju.




.

7 komentarjev:

  1. Če dovoliš, se bom res kar tukaj pofočkala ker take priložnosti pa res ne bi zamudila. ČUDOVITI JE!

    OdgovoriIzbriši
  2. tele tvoje ilustracije so res luuušne!
    in ideja z ogledalcem je pika na i - nadcute!
    ...nemoreš se jim upreti(;

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz se prijavljam kar tukaj, ker na FBju ni več prostora. Vse poka po šivih :).
    LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Hrandica...me je čisto presenetil in prevzel tak odziv...:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Še jaz, še jaz se postavljam v vrsto :-) Kar tukajlelele, ker FB-jevska slika že poka po šivih :-o

    Pogumne spremlja sreča :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Takle špeguček bi se vsaki podal, celo meni ;)

    OdgovoriIzbriši