četrtek, 27. januar 2011

žrebanje ♥ g i v e a w a y ♥

Najprej bi se vam rada zahvalila za vse komentarje ♥ ♥ ♥, ki so mi polepšali dneve in mi dali potrditev, da sem na pravi poti pri mojem ustvarjanju :)


Moje prvo žrebanje za giveaway je potekalo takole...

...najprej sem napisala na listke imena vseh, ki so komentirali (blog+fb)...


...potem sem listke zmečkala v tele kepice...


...vse skupaj dobro premešala v tejle posodici...


...in glavni kuhar Klemenove kuhinje ;) je izžrebal srečno dobitnico...


...jo previdno odvil...

*
*
*

...in ekolaaaa...srečna dobitnica moje mestne Angelce je:


Čestitam :)...čim prej mi pošlji tvoj naslov na moj mail: suzana.slebir@gmail.com

2 komentarja:

  1. Jupiiiiiiiiiii

    Irena N.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem se že bala, da se ne boš javila.... :)
    Dobiš moj prvi giveaway-ček ....

    OdgovoriIzbriši